reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrej Labáth

Andrej Labáth

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Andrej V. Labáth sa narodil v Bratislave, chodiť a rozprávať sa naučil v Moskve. Iné dôležité veci sa nenaučil dodnes. www.muzikland.sk/muzikanti_viz.php?id=531 Zoznam autorových rubrík:  rozprávaniaVšetkýmmoje súkromné, nazritemôj sen na nedeľumoja poviedkaŠašov pohľadmoja poézia na nedeľuSúkromnéNezaradené

reklama

moje súkromné, nazrite

Hlavná vec, že sme zdraví

Andrej Labáth

Hlavná vec, že sme zdraví

Hlavná vec, že sme zdraví... Och áno, zdraví. Pokora duše v tomto čase krátkej noci..., zobuď sa! Áno Ty...

  • 17. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 465x
  • 4
Dobrú noc...

Andrej Labáth

Dobrú noc...

Údery veľkého bubna utíchli, na cestu sa vybral pocestný. Po vyšliapanom chodníku, od stvorenia sveta jedinom...

  • 14. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 306x
  • 3
Napísané JE!

Andrej Labáth

Napísané JE!

Z ticha, z nekonečného ticha prichádzajú tie prvé nádherné tóny prekrásnej poslednej piesne. A ľudské hlasy a majestát oslavy života a oslavy stvorenia a velebenia stvoriteľa, ktorý dovolil ľudskému uchu nielen počuť a ktorý dovolil ľudskému duchu nielen prežívať a množiť sa a množiť...

  • 24. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 344x
  • 2
Tvoje je nebo, Tvoja je večnosť, Tvoja je láska

Andrej Labáth

Tvoje je nebo, Tvoja je večnosť, Tvoja je láska

Flexaret, clickstation, slony, ťubetejka, matkina stará bábika z Buzuluku, perá v šálke... A šašo, ktorý patril nášmu malému synčekovi. Už dávno nieje s nami. Leží s ťažkým kameňom nad hlavou. Náš malý ušatý Andrejko.

  • 21. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 310x
  • 5
Bože môj - môj piatok trinásteho

Andrej Labáth

Bože môj - môj piatok trinásteho

A do kelu! Zas je tu ten blbý deň. Nič sa nedarí a keď sa nedarí ani trochu, tak sa poserie aj to málo, čo by sa inokedy dalo zvládnuť aj ľavou zadnou.

  • 13. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 486x
  • 4
reklama
Nikdy sa to neskončí

Andrej Labáth

Nikdy sa to neskončí

Karma ti karmadissimo! Nikdy tomu koniec nebude. Máš chvíľu voľna? Sem s ním!

  • 24. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 364x
  • 1
Orava

Andrej Labáth

Orava

Krásny deň sa počas cestovania nebadane zmenil na nádherný večer, dvere autobusu sa otvorili..., vystupovať! Orava, 1.7. 1978

  • 21. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 760x
  • 6
Ahoj

Andrej Labáth

Ahoj

Ahoj Je pár minút po jednej hodine ráno, veľké do červena sfarbené žeravé slnko je nízko nad obzorom, Švédsko, 18.7.1980.

  • 16. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 678x
  • 1
Slnko ešte svieti

Andrej Labáth

Slnko ešte svieti

A čierna ešte očernela a krvavá červeň vyliata z rámu vybledla a ani žltá už nieje aká bývala a všetky farby sveta sa zmenili a budú sa meniť a premieňať a raz,

  • 9. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 027x
  • 12
Spásny dážď

Andrej Labáth

Spásny dážď

Ešteže som nenechal otvorené okno. Pršalo, lialo ako z krhle. A ja som stál pod stromom s kytkou v ruke a rozmýšľal som o tom, aký som sprostý. Sto krát počuté, čítané: To sa nemá!

  • 6. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 927x
  • 9
reklama
Jar, ako si ju pamätám

Andrej Labáth

Jar, ako si ju pamätám

Ráno je ešte mráz, ale čochvíľa sa holé konáre stromov ozdobia zelenými pukmi, prvé malé hlávky snežienok sa budú belieť pri jarných chodníčkoch a ľudia mladí i starší sa vyberú na nedeľnú prechádzku, zaľúbencom patrí jar.

  • 2. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 137x
  • 15
Túžba

Andrej Labáth

Túžba

Žiadny hluk, žiadne auto, žiadna električka... Bolo to neskutočné. Iba ja som bol na jednej z tých mnohých pustých ulíc. Stál som pri jednom výklade, túžobne som hľadel na veľké auto, na bábiku s veľkými žmurkajúcimi očami, na veľkého plyšového medveďa...

  • 1. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 945x
  • 4
Poznačený strom

Andrej Labáth

Poznačený strom

V lese rastie jeden strom. Máme ho poznačený. Ja a môj dávny priateľ Šigi. Je poznačený a vôbec nikomu to nikdy neprekážalo.

  • 17. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 995x
  • 11
Na výlete

Andrej Labáth

Na výlete

Kocúr Gábriš naháňal mačky po strechách. Mačky škriekali, jačali, ako by ich z kože drali. A v lese zavýjali vlci.

  • 2. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 233x
  • 0
Premiéra

Andrej Labáth

Premiéra

Miestnosť ani nie malá, ani nie veľká, švédske stoly. Iba jeden človek stojí pri jednom z nich. Kamil Oldrich. Režisér filmu, ktorý sa za chvíľu skončí vo vedľajšej premietacej sále. V jednej ruke zapálená cigareta, v druhej pohár s koňakom..., tak trochu strach. Premiéra.

  • 16. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 983x
  • 0
reklama
Krátka známosť

Andrej Labáth

Krátka známosť

Rozprávač: Je ráno. Autobus je natrieskaný tak, že sa chlapec môže pritlačiť k dievčaťu bez toho, aby tým pohoršovali tých, ktorí sú pokrytcami v láske aj v milovaní. Na schodíkoch stojí dievča s veľkými očami a s vlasmi akoby stvorenými z morskej peny. Volá sa Helena. Oproti stojí Valentín. Je to krásny mladý muž, zasnený a trochu nesmelý, spravodlivosť by bránil, čo by aj život dal. -

  • 1. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 476x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu