reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrej Labáth

Andrej Labáth

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Andrej V. Labáth sa narodil v Bratislave, chodiť a rozprávať sa naučil v Moskve. Iné dôležité veci sa nenaučil dodnes. www.muzikland.sk/muzikanti_viz.php?id=531 Zoznam autorových rubrík:  rozprávaniaVšetkýmmoje súkromné, nazritemôj sen na nedeľumoja poviedkaŠašov pohľadmoja poézia na nedeľuSúkromnéNezaradené

reklama

rozprávania

A.H.

Andrej Labáth

A.H.

Keď sekera dopadla a preťala útly biely krk, hlava sa skotúľala do prúteného koša. A z bezhlavého tela vystrekla krv. Striekala ešte chvíľu tak, ako srdce dobíjalo svoje posledné takty záverečného dejstva smutného predstavenia.

  • 16. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Cestou z obchodu

Andrej Labáth

Cestou z obchodu

Ten zmätok v hlave... „Bol si na tom zápase?“, pýtal sa akýsi hlas. „Tak akurát..., sedia ako riť na šerbli“. Z rádia sa rinula melódia mladosti našich rodičov: „Dedinka v údolí, malé domčeky, nevidel som vás, už dlhé rokýýýýý“.

  • 6. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 580x
  • 2
Zbohom

Andrej Labáth

Zbohom

„Kto volá?!“ „Ahoj, to som ja, Jozef. Zobudil som ťa?“ „Nie, koľko je hodín? Kde mám tie hodinky...“

  • 29. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 714x
  • 9
Posledný trolejbus

Andrej Labáth

Posledný trolejbus

Tmavá noc, no nie úplne tmavá, pretože hviezdy na oblohe svietia, pôda vyžaruje teplo, ktoré absorbovala počas krásneho letného dňa roku 1973.

  • 12. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 439x
  • 2
Môj robot INTELIGENT

Andrej Labáth

Môj robot INTELIGENT

Pred nejakým časom som si povedal: kúpim si asi robota. Dlho som sa nevedel rozhodnúť, veď nakoniec, nieje to vôbec lacná záležitosť.

  • 8. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 981x
  • 2
reklama
Ja poisťovák

Andrej Labáth

Ja poisťovák

Pracoval som pre svetovú poisťovaciu spoločnosť Amslam AIM Wife,

  • 24. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Strom

Andrej Labáth

Strom

Otvoril som oči a videl som tmu.

  • 13. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Prisahám (Nech sa stane)

Andrej Labáth

Prisahám (Nech sa stane)

„Ahoj, prečo si neprišla?“

  • 19. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Nech sa stane...

Andrej Labáth

Nech sa stane...

„Ahoj, prídeš aj dnes?“ „Kto volá?“ „Jozef.“

  • 30. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
ako som fotieval

Andrej Labáth

ako som fotieval

Aj takto som fotieval.

  • 10. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
ako som maľovával

Andrej Labáth

ako som maľovával

Aj takto som maľovával.

  • 7. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Cestovanie z práce

Andrej Labáth

Cestovanie z práce

Karma ti karmadissimo! Sedím v autobuse a nič iné mi neostáva , iba rozmýšľať a v duchu kliať a snívať. A čumieť na to, čo sa práve mimo autobusového sveta vyskytne, prípadne čumieť na to, čo sa vyskytuje v autobuse okolo mňa.

  • 28. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Najkrajšie šibačky

Andrej Labáth

Najkrajšie šibačky

Fúkal studený vietor, otec si pridŕžal klobúk, stáli sme na zastávke autobusu, fajčili sme a čakali...

  • 30. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Prameň

Andrej Labáth

Prameň

Bol to vlastne len taký pramienok. Keby sa hneď vedľa nenachádzala tá jaskyňa, ktorú objavili ešte keď boli deti, nenašiel by sa ani prameň. Vyvieral zo zeme nenápadne, často bolo treba odhádzať spadnuté lístie a suché konáre aby sa ukázal v celej svojej kráse. A aby mohol aj poslúžiť na uhasenie smädu či na opláchnutie špinavých rúk alebo spotených tvárí.

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Náš Benny a Vianoce

Andrej Labáth

Náš Benny a Vianoce

Náš Benny sa na Vianoce teší.

  • 26. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Ako som v Leningrade činel predával

Andrej Labáth

Ako som v Leningrade činel predával

Bolo to v roku 1979. Do Moskvy sme leteli niekedy v strede novembra. Ubytovali sme sa v hoteli Peking, bola neskorá večerná hodina a možno aj preto sme museli dlho čakať vo vestibule, kým sa vybavili ubytovacie formality. Alebo to bolo preto, že v tej obrovskej krajine všetko trvá príliš dlho? Veď len cesta z jedného konca krajiny na druhý trvá lietadlom dlhšie ako u nás na Slovensku cesta vlakom.

  • 12. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pavúk a ja

Andrej Labáth

Pavúk a ja

Sadám si ku klávesnici, idem písať, a vôbec neviem o čom. A neviem ani to, čo by som písať nemal. Jednoducho prázdnota. Možno práve ta prázdnota mi pomôže. Určite áno, pretože ako sa tak pozerám, dva riadky sú už tu. Fajn.

  • 9. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Telefón

Andrej Labáth

Telefón

Už som sa chystal pomaly do postele, keď zazvonil telefón. „Haló“, ozval som sa hlúpo.

  • 1. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu