reklama

Dobré ráno...

Dobré ráno mladá dáma... Áno, áno, pre teba to platí... No aj pre Vás, pravdaže. Dobré ráno Vám všetkým...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Táto noc bola zvláštna. Nič sa mi nesnívalo. Čo s tým...? Budem musieť – asi – niečo vymyslieť. Vymýšľať hlúposti – to mi ide vari najlepšie. Nuž ale taká noc... Aspoň náznak sna... Nič! Iba mladá dáma včera v autobuse, obnažená strašne tak akurát, aby aj fantázia samcov vzbudzovala vlastnú zvedavosť a túžbu... Och, mi hriešnici! Ach prepáč, Ty nie samozrejme, Ty ale vieš krásne vysoko spievať. Rád by som si aj teraz vypočul. Ale teraz ťa predbehli Mamas & Papas. Na ráno taká pohodová muzička. Neskôr aj nejaký diabol preoblečený za človeka. Hehe... Aj ja som taký diabol. Preoblečený. Ako sa volá môj anjel strážny? Čert António? Nie? Sám sebe čertom strážnym? A dobrí anjeli? Kto sú? Mladé dámy sa prechádzajú po pláži a ja nemôžem spať. Kruté. Už dávno slnko zapadlo a nahota stále straší..., ale utiecť sa nedá. Ani vôľa nieje utekať. Spím. A nič sa mi nesníva. Nemusí. Veď som práve zažil krásny sen v prítomnosti mladej dámy. Dôstojní páni v sutanách,...ako ukrižovaných pár handier na makovom poli... Dobré ráno...

Andrej Labáth

Andrej Labáth

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Andrej V. Labáth sa narodil v Bratislave, chodiť a rozprávať sa naučil v Moskve. Iné dôležité veci sa nenaučil dodnes. www.muzikland.sk/muzikanti_viz.php?id=531 Zoznam autorových rubrík:  rozprávaniaVšetkýmmoje súkromné, nazritemôj sen na nedeľumoja poviedkaŠašov pohľadmoja poézia na nedeľuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu