reklama

Starosti kráľa

„Mrcina! Fuj teufel! Ideš voľakde! Vzťahy s nádejným, závratne úspešným - i v oblastiach pre mňa samotného nedosiahnuteľných, ale závratne blbým aj v oblastiach pre mňa samotného úplne a totálne jednoduchých a intímne blízkych - vzťahy s jedným z mnohých, ktorí sa už uchádzali o ruku mojej jedinej dcéry, sa dostali na bod mrazu. Je to proste IDIOT!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Princezná Vieročka je môj poklad. Predsa ju nevydám za hocijakého blbečka len zato, že je zo vznešenej famílie. Akou bola napríklad vysokovážená rodina toho predošlého, ako sa len volal..., no nič, veď si spomeniem..., a kde som to...? Aha, no Vieročku si len tak ľahko nedám z domu odviesť ktovie kam. Vieročka ma za to nenávidí. Ona ho miluje. Aj toho predošlého milovala. Bola z neho celkom paf. Hlupaňa. Našťastie, ten sa spakoval hneď, ako sa dozvedel pravdu. No aspoň, že tak. A pravda je taká, že Naše kráľovstvo je už len taká pozlátka. Kde sú tie časy... Kráľovná si stále myslí, že je niečo viac. No ešte, že sa na nič nehrá, ona sa naozaj cíti. Fuj! A Vierka? Tá akoby materi z oka vypadla. Moja Vieročka. Ale vydať ju treba, to je pravda. Srdce mi krváca. Včera mi minister obrany navrhoval, aby Sme ju vydali za syna prezidenta ropnej spoločnosti Hexonlen. Na fotke sa zdá byť celkom OK. Ale čo mu ponúkneme My...? Do hajzlíka ufúľaného! No ale na druhej strane, Naša koruna nieje zas tak málo. No nie? Peniaze má, korunu ešte nie. A s peniazmi v kešeni a s Našou princezničkou... a na titulke všetkých denníkov, týždenníkov, mesačníkov aj ročníkov a v TV aj v rozhlase. Možno aj v tom rádiu, kde sa dostala k žezlu tá, ako sa len volá, tá čo chce z vážnosti spraviť srandu – tiež hlupaňa – no ale tak. Hneď dám zavolať Vieročku. Hééééj! Okamžite nech pred kráľa predstúpi Naša najjasnejšia princezná, Jej rozmaznanosť, Vieročka prvá a posledná! Naša najmilovanejšia dcérenka! Máme pre ňu dobré správy. A nevideli ste Jej výsosť kráľovnú Želmíru? Kdeže je? V Kočiciach? Pre rany z milosti, a to je kde? Čože?A princezná nieje v paláci? A kde je, do hlbokej diery?! Šašó! Okamžite priveďte môjho šaša. Čo? Môj šašo je tiež v Kočiciach? Sa na to...“

Andrej Labáth

Andrej Labáth

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Andrej V. Labáth sa narodil v Bratislave, chodiť a rozprávať sa naučil v Moskve. Iné dôležité veci sa nenaučil dodnes. www.muzikland.sk/muzikanti_viz.php?id=531 Zoznam autorových rubrík:  rozprávaniaVšetkýmmoje súkromné, nazritemôj sen na nedeľumoja poviedkaŠašov pohľadmoja poézia na nedeľuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu